emelysplace

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Första inlägget <3

Av Emely - 8 augusti 2013 19:56

Hejsan! 

#Förstainlägget... Vet faktist inte vad jag ska skriva. 

Kanske ska berätta lite om mig själv. 

Jag då heter Emely (Vet att det stavas lite ovanligt men skitsamma, jag är nöjd med mitt namn)

Mina intressen är att spela handboll och vara med mina kompisar. Tror att detta är min fjärde blogg men, med dom andra har det inte gått så värst bra så att jag gör ett nytt försök. På denna blogg så kommer jag inte lägga upp inlägg dagligen skulle jag inte tro. Det kommer nog lite inlägg så fort jag får tid. Kommer inte blogga under helgen för du är jag lite upptagen, men efter det så kommer jag kämpa med denna blogg :) 


Just nu skypar jag med min kompis ida som också skaffat en blogg precis! 

 Hennes blogg: www.lovesaga.bloggplatsen.se


Hoppas att ni kommer gilla min blogg och följa den :) #Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Tjenix!
Emely här!
Följ mej på insta: emelynilsson1

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards